Wyróżniamy następujące źródła informacji:
- SMS (ang. Short Message Service) - krótka wiadomość tekstowa, którą wysyła się z telefonów komórkowych.


- MMS (ang. Multimedia Messaging Service) - rozszerzenie funkcji SMS o możliwość przesyłania multimediów takich jak grafika, animacje, wideoklipy, dźwięki.


- komunikatory - jedna z najpopularniejszych form komunikowania się na świecie (np. Skype, Gadu-Gadu)


- listy elektroniczne (inaczej e-mail) - służy do przekazywania wiadomości tekstowych, tzw. listów elektronicznych, przez drogę elektroniczną.


- portale społecznościowe (najpopularniejsze to Facebook i Twitter) - służą do dzielenia się informacjami ze swoimi znajomymi i przyjaciółmi poprzez publikowanie wpisów na swoim profilu.


- blogi (ang. dziennik sieciowy) - strona internetowa zawierająca wpisy osoby ją prowadzącej. Są one chronologicznie uporządkowane.


- reklamy - informacje zawierające komunikat, nakłaniające odbiorcę do nabycia danego towaru lub skorzystania z jakichś usług.


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz